Ekbäckens Sultan, Från Ekbäckens Stuteri.

Sulle den lilla isabellfärgade B-ponnyn.

Han är min mormors häst och är en Welshmountin som lillasyster rider, även jag rider honom någon gång ibland.Jag har även tävlat honom lite .. för nått år sen men nu ska syrran igång och börja tävla honom!
Han är född 1996 och är 124 i mankhöjd.
Lc hopp och Lc dressyr är även tränad lätt fälltävlan.

Banhoppning.



Terräng.



Stam,
U,Ekbäckens Sofia
E,Twyford My Man


Det är väldigt krångligt då min moster och hennes barn har ridit in homom och tävlat , sen har mosters andra barn ridit honom och tävlat lite. Sen red jag(tävlade honom också) och min syrra honom och sen Ebba vår kusin så nu i slutet var det Ebba och Vilma som red honom men nu har Ebba en egen häst så nu har Vilma Sulle själv. Sulle är väldigt försiktig liten blyg ponny som inte vill något dumt , han håller sig ofta på avstånd och är väldigt vaktsam liten ponny.

Ägare:Birgitta Andersson , men det är jag Moa som skriver om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0