Ekbäckens Sun seagal, från Ekbäckens Stuteri.

Sigge är den bruna lilla B-ponnyn med vit lyckta.

Han är en Welshponny som jag tävlat och ridit han är min lilla första ponny som alltid kommer betyda mest för mej.Nu dom senaste 5åren har han varit mycket skadad , fång osv så därför stått en längre period..det hela avslutades med att han nu är tillbaka och rids som vanligt men dock med pålagringar på alla benen.
Han är född 1996 och är 126 i mankhöjd.
La hopp och Lb dressyr har jag startat honom i , han är även tränad högt upp i terräng.



Banhoppning



Terräng.Min lillasyster och Sigge på alla bilder!



Stam,

U,Ekbäckens Sunflower
E,Twyford My man
UE,Ekbäckens Moonbeam

Pågrund av alla skador blev denna ponny inte de  han hade kunnat , han hade med marginal kunnat nå toppen , inga problem ! Men nu blev det inte så ..tyvär. Det är oxå rida och inte minst tävla han verkligen älskar , jag menar det verkligen , HAN älskar att få jobba och visa upp sig , så under hans skadoperiod var han rätt rejält underviktig och hans psyke låg på botten någonstanns. Men nu är allt bra igen och han går som en vanlig ridponny, han tävlas inget men till hösten-11 så blir det nog att åka ut på några CR med honom så han får ha det lite roligt och komma ut!

Ägare:Moa Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0