Sunnas Outfit

En grön outfit jag gjorde till Sunna lite snabbt, det är inte exakt de sakerna jag vill ha till henne men hittade inga bra bilder på de. Tycker att grönt (speciellt äppelgrön) lätt är snyggaste färgen på fuxar! :D

Schabraket: hööks (säljs inte längre) äger't
pannbandet: swarovski (det visste ni inte va? (: )
bootsen: professional's choice (det finns ett par till, mörkare i ungefär samma nyans som schabraket som jag egentligen vill ha)
Benskydd: Äger hööks förra benskydd som var helgröna av märket Equi-gard, som jag tycker är snyggare. (dock bara fram)
Stigbyglar: lackar troligtvis egna.
tränset: Claridge house islandshästträns hööks

Vill ni att vi ska göra en outfit till eran häst/ponny? Maila oss!

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag tycker att ni borde lägga ut mer outfits , det är snyggt att titta på och sen får jag ideer till min häst ? :)

2011-09-20 @ 09:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0