bilder och planering - mio

Tjo allihoppa!
Torsdags: så Skrittades Mio.
Fredags: så Vilade Mio.
Lördag: så vilade Mio.
Söndag: så blev det hårdträning.Galoppintervaller på gräs , rejält jobbigt tyckte han de va.Avslutade med galopp runt alltihoppa, ca 4min med inlagda nedförs och uppförsbackar.
Måndag: allså igår, Så red jag ut .. Sabbe hängde med och fota.TACK :D
Bilderna får säga resten (:
Söta får springer för livet!



checkar

duktig ponny (:
Tisdag: idag , då är de dressyrträning.Börjar om 2timmar!
Onsdag: hoppträning, i Ekbäcken! Linnea hänga med?
Torsdag: till Ekbäcken på Payn Jump. Hoppar en 90cm , om det känns bra startar jag 110cm också.. annars 1m.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tyckte att det var modigt av dig att hoppa över staketet men vad hade hänt om han hade "rivit"?(snubblat)

Men din häst är ju så duktig och hoppar ju nästan allt! :)

2011-11-03 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0