Gästbloggning!

Hejsan
Victoria heter jag och bor i Göta med min famil- Mamma, pappa och en stora syster, vi har även 2hundar och 2katter. Jag är 17år och går på NTI gymnasiet i Göteborg. På fritiden så är jag i stortsett endast i stallet, mycket mer hinner jag faktiskt inte. Jag har en egen häst som heter Kaprifol men kallas för Mysan, hon är född 2005 alltså är hon 7år i år. Dock hade hon föl som 4a åring så därför går hon som 6åring detta året (2012). Jag köpte henne den 5e april 2011, då hon hade noll kondition och inga muskler. Men hon börjar ta sig och gör framsteg efter framsteg! Förra året startade vi 5tävlingar tror jag, 90-1m endast och fick med rosett hem på alla utan två om jag inte minns helt fel, så hel grymt start på hennes tävlingsår – Hon hade aldrig tävlat innan jag fick henne. Så om ni är intresserade utav att följa våran resa tillsammans, så kan ni gå in på www.victoriaochsanna.blogg.se och hålla koll, för där skriver jag vad som händer, hur det går på träningar/tävlingar osv. Och har ni några frågor så är det bara att kommentera något utav mina inlägg så svarar jag.
För mycket mer har jag nog inte, så ställ gärna frågor.


/Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0