onödigt med rubriker.

Tjena på er, de värsta jag vet med att göra inlägg är att börja och avsluta inlägget, buuuh!
Jag  har jobbat från halv 5imorse till halv 9, sen plockat varor till kvart i 11, gaah så trött jag var.
Var ju även för pigg för att somna igår också, så somnade ju inte alls, dock när jag kom hem vid 11 imorse gick de inte längre.. jag somnade bara jag satta mig i soffan.
Vaknade nyss vid kl 18,00.. ingen hemma och får inte tag på någon. Vet inte om hästarn är ute eller inne? De är iallafall uppehåll och de blåser inget så dom överlever nog (;
Men ska ner dit nu, ska mocka åt Mio och även rida ut :) Dock bara skritta i 30min som varje dag, då har har ett skadat bakknä men de minns ni väl?
Vi hörs eventuelt senare eller ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0